Η HOTREC,  ο συντονιστικός φορέας των ξενοδοχείων, εστιατορίων, καφετεριών και παρόμοιων επιχειρήσεων στην Ευρώπη, έδωσε στη δημοσιότητα την έρευνα για τα κανάλια διάθεσης δωματίων ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024, η οποία εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις και τις τάσεις στον ευρωπαϊκό τομέα των καταλυμάτων και αποτυπώνει τους τρόπους με τους οποίους οι επισκέπτες πραγματοποιούν κρατήσεις σε ξενοδοχεία. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας επιβεβαιώνουν την ανάγκη για την ορθή εφαρμογή της Πράξης για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA), διασφαλίζοντας μια πιο δίκαιη και ισορροπημένη μεταχείριση των ξενοδόχων από τους Online Travel Agencies (OTAs).

Με τη συμμετοχή περισσότερων των 100 εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας από την Ελλάδα και την Τουρκία, ξεκίνησαν από τη Θεσσαλονίκη και συνεχίστηκαν στην Αθήνα οι εκδηλώσεις προβολής και προώθησης τουριστικών προορισμών της Τουρκίας. Οι εκδηλώσεις είχαν ως στόχο την προώθηση των πολιτιστικών διαδρομών της Τουρκίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Καππαδοκίας καθώς και την ανάπτυξη επιχειρηματικών σχέσεων της ελληνικής ταξιδιωτικής αγοράς με τους Τούρκους ομολόγους τους. 

Η Τουρκία, με τις ισχυρές τεχνολογικές υποδομές της, την εύκολη πρόσβαση και τα εξαιρετικά προηγμένα ψηφιακά τραπεζικά συστήματα και συστήματα πληρωμών, έχει ήδη γίνει δημοφιλής προορισμός για τους “ψηφιακούς νομάδες” τα τελευταία χρόνια. Με μια βίζα ψηφιακού νομά, οι επισκέπτες μπορούν να παρατείνουν τη διαμονή τους στην Τουρκία και να απολαύσουν τη ομορφιά της χώρας, ενώ κάνουν χρήση του διαδικτύου υψηλών ταχυτήτων και της κινητής τηλεφωνίας στις μεγάλες πόλεις της.

Η παράκτια περιοχή της Μαύρης Θάλασσας της Τουρκίας έχει συμπεριληφθεί στον κατάλογο των ταξιδιωτικών προορισμών του CNN Travel The Best Places to Visit in 2024 (Τα καλύτερα μέρη για να επισκεφθείτε το 2024), έναν κατάλογο που δημοσιεύεται ετησίως προκειμένου να παρουσιάσει διαφορετικές εναλλακτικές στους λάτρεις των ταξιδιών. Η περιοχή της Μαύρης Θάλασσας και οι ακτές της που βρίσκονται στα βόρεια της Τουρκίας επαινέθηκαν για τη μοναδική γεωγραφία και το ιδιαίτερο κλίμα τους, τα ιστορικά μνημεία και τις κρυφές διαδρομές – αλλά και το νόστιμο τσάι.

Η RIGINOS, καταξιωμένη εταιρεία στον κλάδο του yachting, καταγράφει τις τάσεις και τις εξελίξεις στην αγορά του yachting για το 2023, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα αποτελεί τη χώρα με τον μεγαλύτερο αριθμό ιστιοπλοϊκών σκαφών διαθέσιμων προς ναύλωση. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των σκαφών προς ναύλωση στη χώρα μας άγγιξε τα 2.580 το 2023, με τα 740 εξ ’αυτών να είναι catamaran, ενώ, ακολουθεί η Κροατία με 2.100 σκάφη διαθέσιμα, εκ των οποίων τα 505 είναι catamaran. Επιπρόσθετα, στην ανατολική Μεσόγειο, η Ελλάδα κατέχει επάξια τη δεύτερη θέση των ναυλώσεων μετά την Κροατία.

Ο όμιλος webhotelier | primalres, ηγέτης στη διάθεση προηγμένων τεχνολογιών στο χώρο του Τουρισμού, διοργάνωσε με επιτυχία το πρώτο ετήσιο Travel Tech Forum στην Ελλάδα με θέμα «Knowledge as a catalyst for change» (Η γνώση ως καταλύτης για την αλλαγή), στο οποίο έδωσαν δυναμικό «παρών» σημαντικοί εκπρόσωποι από το χώρο της Φιλοξενίας. Συμβάλλοντας εδώ και 15 χρόνια στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων του κλάδου της Φιλοξενίας, ο όμιλος webhotelier | primalres με την υλοποίηση του Forum είχε στόχο να μοιραστεί την τεχνογνωσία του, αλλά και να παρουσιάσει εργαλεία και πρακτικές, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Από το βήμα του Forum διεθνή στελέχη των ηγετικών εταιρειών Google, TripAdvisor, Booking.com, Expedia, Airbnb και Hotelbeds μοιράστηκαν τις τελευταίες πρωτοποριακές τάσεις του κλάδου.

Σε τί ποσοστό προβάλλονται υγιή, ρεαλιστικά πρότυπα στη μόδα κατά την άποψη του καταναλωτικού κοινού; Σύμφωνα με το GLAMI, την κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας και τη νέα έρευνα Fashion (Re)search σχεδόν οι μισές Ελληνίδες καταναλώτριες (47%) θεωρούν ουτοπικά τα standards ομορφιάς που έχουν καθιερωθεί και προβάλλονται από τα brands Μόδας και Ομορφιάς παγκοσμίως, με το 37% των ανδρών να συμφωνεί. Τα αποτελέσματα προέρχονται από την έρευνα ερωτηματολογίου *, που συμπλήρωσαν 2.301 Έλληνες χρήστες του GLAMI.gr και καθιστούν σαφές πως όσο πιο γρήγορα λάβουν υπόψιν οι εταιρίες μόδας την επιτακτική ανάγκη της συμπερίληψης, τόσο πιο εποικοδομητικό θα είναι αυτό για το χτίσιμο του πολυπόθητου brand loyalty.

Η Grivalia Hospitality ανακοινώνει την ανάπτυξη ενός νέου Glamping and Members Club στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Η νέα ανάπτυξη θα φέρει το όνομα «91 Athens Riviera», που είναι εμπνευσμένο από την Εθνική Οδό 91 -τη μεγαλύτερη εθνική οδό της Αττικής που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Αθηναϊκή Ριβιέρα, καταλήγοντας στο Σούνιο- όπου βρίσκεται το νέο project. Το «91 Athens Riviera» θα ξεκινήσει τη λειτουργία του την Άνοιξη του 2024.

VOULA2Σε έκταση 45.000 τ.μ. το «91 Athens Riviera» θα συστήσει στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του πολυτελούς camping (glamorous camping), που θα περιλαμβάνει 30 πολυτελείς σκηνές στην περιοχή. Επισκέπτες και μέλη θα έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων, σε μία σύγχρονη όαση, όπου θα απολαμβάνουν υπηρεσίες και εμπειρίες που θα προβάλουν μία ολιστική προσέγγιση ευεξίας, χαλάρωσης και εκγύμνασης.

Πιο συγκεκριμένα, το «91 Athens Riviera» θα περιλαμβάνει 8 μεγάλα γήπεδα τένις -και 2 μικρότερα- για τους λάτρεις του αθλήματος. Παράλληλα, ο χώρος θα περιλαμβάνει εσωτερικό/εξωτερικό γυμναστήριο με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, καθώς και γήπεδο για beach volley. Έμπειροι προπονητές τένις θα καθοδηγούν τους παίκτες, ενώ όλοι οι επισκέπτες του glamping και τα μέλη του club θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε ατομικά ή ομαδικά προγράμματα προπόνησης.

VOULA3Για τη διαχείριση του project, η Grivalia Hospitality έχει συνάψει μακροχρόνια σύμβαση με τον κορυφαίο όμιλο lifestyle φιλοξενίας Domes, υιοθετώντας το φημισμένο Domes Reserve concept. Με τη φήμη και την τεχνογνωσία της Domes στον κλάδο της πολυτελούς φιλοξενίας, η εν λόγω συνεργασία αναμένεται να συμβάλει στην παροχή απαράμιλλων υπηρεσιών και εμπειριών σε όλους τους επισκέπτες.

Το «91 Athens Riviera» θα συνδυάζει αρμονικά τις πολλαπλές ανέσεις σε ένα ασύγκριτα όμορφο περιβάλλον με την άμεση πρόσβαση στην παραλία, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να γευτούν τις δημιουργίες του διάσημου εστιατορίου BARBAROSSA PAROS. Το γνωστό signature restaurant «ταξιδεύει» από την Πάρο, φέρνοντας μαζί του τη γοητεία των Κυκλάδων στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, με γεύσεις εμπνευσμένες από τη Μεσογειακή κουζίνα.

Η κ. Lisa Hohenstein, Υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Private Members Club για την Grivalia Hospitality, σχολιάζει: «Είμαστε πολύ περήφανοι και ενθουσιασμένοι που το 91 Athens Riviera μπαίνει σε τροχιά ανάπτυξης. Το glamping and members club αναμένεται να αναδιαμορφώσει ολόκληρη την περιοχή και να συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η Αθηναϊκή Ριβιέρα. Η νέα ανάπτυξη θα είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της εταιρείας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες και υψηλής ποιότητας ανέσεις σε έναν χώρο μοναδικό που θα συνδυάζει την πολυτέλεια με το φυσικό περιβάλλον».

Grivalia Hospitality 2Σημειώνεται ότι το «91 Athens Riviera» αποτελεί ακόμη ένα project από τη Grivalia Hospitality, που θέτει την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη στο επίκεντρο. Το έργο προωθεί τη βιωσιμότητα, καθώς συνδυάζει πολυτέλεια και ασύγκριτο σχεδιασμό με τις βέλτιστες περιβαλλοντικές πρακτικές για υπεύθυνη κατασκευή και λειτουργία. Η επερχόμενη ανάπτυξη θα συμβάλει στην αναβάθμιση της Αθηναϊκής Ριβιέρας και στη διαμόρφωσή της σε προορισμό υπερπολυτελούς φιλοξενίας, θέτοντας νέα πρότυπα στην αγορά φιλοξενίας.

Photos: GRIVALIA HOSPITALITY

Στις 13 Μαρτίου 2023, η Ε.Ε. δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της, για το σύστημα Safety Gate, το οποίο είναι σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης, για επικίνδυνα καταναλωτικά προϊόντα, πλην τροφίμων και το οποίο συμβάλλει, στην απόσυρση των επικίνδυνων προϊόντων, από την αγορά. Στο σύστημα συμμετέχουν οι αρχές 31 χωρών 27 (κράτη-μέλη της Ε.Ε. και Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν και Ηνωμένο Βασίλειο – Βόρεια Ιρλανδία). Το 2022, έγιναν 2117 προειδοποιήσεις, για προϊόντα πλην τροφίμων, μέσω του Ευρωπαϊκού Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης (Safety Gate), γιατί τα προϊόντα αυτά δε συμμορφώνονται, με τις απαιτήσεις ασφαλείας της Ε.Ε. Κάθε ειδοποίηση μπορεί να περιλαμβάνει πολλά επικίνδυνα προϊόντα. Τα μη ασφαλή αυτά προϊόντα προέρχονταν από: Κίνα και Χονγκ - Κόνγκ: 50%, Ευρωπαϊκή Ένωση: 22%, Τρίτες χώρες: 17%, Άγνωστη προέλευση: 11%.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr