Η παράκτια περιοχή της Μαύρης Θάλασσας της Τουρκίας έχει συμπεριληφθεί στον κατάλογο των ταξιδιωτικών προορισμών του CNN Travel The Best Places to Visit in 2024 (Τα καλύτερα μέρη για να επισκεφθείτε το 2024), έναν κατάλογο που δημοσιεύεται ετησίως προκειμένου να παρουσιάσει διαφορετικές εναλλακτικές στους λάτρεις των ταξιδιών. Η περιοχή της Μαύρης Θάλασσας και οι ακτές της που βρίσκονται στα βόρεια της Τουρκίας επαινέθηκαν για τη μοναδική γεωγραφία και το ιδιαίτερο κλίμα τους, τα ιστορικά μνημεία και τις κρυφές διαδρομές – αλλά και το νόστιμο τσάι.

Η RIGINOS, καταξιωμένη εταιρεία στον κλάδο του yachting, καταγράφει τις τάσεις και τις εξελίξεις στην αγορά του yachting για το 2023, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα αποτελεί τη χώρα με τον μεγαλύτερο αριθμό ιστιοπλοϊκών σκαφών διαθέσιμων προς ναύλωση. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των σκαφών προς ναύλωση στη χώρα μας άγγιξε τα 2.580 το 2023, με τα 740 εξ ’αυτών να είναι catamaran, ενώ, ακολουθεί η Κροατία με 2.100 σκάφη διαθέσιμα, εκ των οποίων τα 505 είναι catamaran. Επιπρόσθετα, στην ανατολική Μεσόγειο, η Ελλάδα κατέχει επάξια τη δεύτερη θέση των ναυλώσεων μετά την Κροατία.

Ο όμιλος webhotelier | primalres, ηγέτης στη διάθεση προηγμένων τεχνολογιών στο χώρο του Τουρισμού, διοργάνωσε με επιτυχία το πρώτο ετήσιο Travel Tech Forum στην Ελλάδα με θέμα «Knowledge as a catalyst for change» (Η γνώση ως καταλύτης για την αλλαγή), στο οποίο έδωσαν δυναμικό «παρών» σημαντικοί εκπρόσωποι από το χώρο της Φιλοξενίας. Συμβάλλοντας εδώ και 15 χρόνια στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων του κλάδου της Φιλοξενίας, ο όμιλος webhotelier | primalres με την υλοποίηση του Forum είχε στόχο να μοιραστεί την τεχνογνωσία του, αλλά και να παρουσιάσει εργαλεία και πρακτικές, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Από το βήμα του Forum διεθνή στελέχη των ηγετικών εταιρειών Google, TripAdvisor, Booking.com, Expedia, Airbnb και Hotelbeds μοιράστηκαν τις τελευταίες πρωτοποριακές τάσεις του κλάδου.

Σε τί ποσοστό προβάλλονται υγιή, ρεαλιστικά πρότυπα στη μόδα κατά την άποψη του καταναλωτικού κοινού; Σύμφωνα με το GLAMI, την κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας και τη νέα έρευνα Fashion (Re)search σχεδόν οι μισές Ελληνίδες καταναλώτριες (47%) θεωρούν ουτοπικά τα standards ομορφιάς που έχουν καθιερωθεί και προβάλλονται από τα brands Μόδας και Ομορφιάς παγκοσμίως, με το 37% των ανδρών να συμφωνεί. Τα αποτελέσματα προέρχονται από την έρευνα ερωτηματολογίου *, που συμπλήρωσαν 2.301 Έλληνες χρήστες του GLAMI.gr και καθιστούν σαφές πως όσο πιο γρήγορα λάβουν υπόψιν οι εταιρίες μόδας την επιτακτική ανάγκη της συμπερίληψης, τόσο πιο εποικοδομητικό θα είναι αυτό για το χτίσιμο του πολυπόθητου brand loyalty.

Η Grivalia Hospitality ανακοινώνει την ανάπτυξη ενός νέου Glamping and Members Club στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Η νέα ανάπτυξη θα φέρει το όνομα «91 Athens Riviera», που είναι εμπνευσμένο από την Εθνική Οδό 91 -τη μεγαλύτερη εθνική οδό της Αττικής που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Αθηναϊκή Ριβιέρα, καταλήγοντας στο Σούνιο- όπου βρίσκεται το νέο project. Το «91 Athens Riviera» θα ξεκινήσει τη λειτουργία του την Άνοιξη του 2024.

VOULA2Σε έκταση 45.000 τ.μ. το «91 Athens Riviera» θα συστήσει στην ελληνική αγορά τη φιλοσοφία του πολυτελούς camping (glamorous camping), που θα περιλαμβάνει 30 πολυτελείς σκηνές στην περιοχή. Επισκέπτες και μέλη θα έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων, σε μία σύγχρονη όαση, όπου θα απολαμβάνουν υπηρεσίες και εμπειρίες που θα προβάλουν μία ολιστική προσέγγιση ευεξίας, χαλάρωσης και εκγύμνασης.

Πιο συγκεκριμένα, το «91 Athens Riviera» θα περιλαμβάνει 8 μεγάλα γήπεδα τένις -και 2 μικρότερα- για τους λάτρεις του αθλήματος. Παράλληλα, ο χώρος θα περιλαμβάνει εσωτερικό/εξωτερικό γυμναστήριο με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, καθώς και γήπεδο για beach volley. Έμπειροι προπονητές τένις θα καθοδηγούν τους παίκτες, ενώ όλοι οι επισκέπτες του glamping και τα μέλη του club θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε ατομικά ή ομαδικά προγράμματα προπόνησης.

VOULA3Για τη διαχείριση του project, η Grivalia Hospitality έχει συνάψει μακροχρόνια σύμβαση με τον κορυφαίο όμιλο lifestyle φιλοξενίας Domes, υιοθετώντας το φημισμένο Domes Reserve concept. Με τη φήμη και την τεχνογνωσία της Domes στον κλάδο της πολυτελούς φιλοξενίας, η εν λόγω συνεργασία αναμένεται να συμβάλει στην παροχή απαράμιλλων υπηρεσιών και εμπειριών σε όλους τους επισκέπτες.

Το «91 Athens Riviera» θα συνδυάζει αρμονικά τις πολλαπλές ανέσεις σε ένα ασύγκριτα όμορφο περιβάλλον με την άμεση πρόσβαση στην παραλία, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να γευτούν τις δημιουργίες του διάσημου εστιατορίου BARBAROSSA PAROS. Το γνωστό signature restaurant «ταξιδεύει» από την Πάρο, φέρνοντας μαζί του τη γοητεία των Κυκλάδων στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, με γεύσεις εμπνευσμένες από τη Μεσογειακή κουζίνα.

Η κ. Lisa Hohenstein, Υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Private Members Club για την Grivalia Hospitality, σχολιάζει: «Είμαστε πολύ περήφανοι και ενθουσιασμένοι που το 91 Athens Riviera μπαίνει σε τροχιά ανάπτυξης. Το glamping and members club αναμένεται να αναδιαμορφώσει ολόκληρη την περιοχή και να συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η Αθηναϊκή Ριβιέρα. Η νέα ανάπτυξη θα είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της εταιρείας. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άριστες υπηρεσίες και υψηλής ποιότητας ανέσεις σε έναν χώρο μοναδικό που θα συνδυάζει την πολυτέλεια με το φυσικό περιβάλλον».

Grivalia Hospitality 2Σημειώνεται ότι το «91 Athens Riviera» αποτελεί ακόμη ένα project από τη Grivalia Hospitality, που θέτει την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη στο επίκεντρο. Το έργο προωθεί τη βιωσιμότητα, καθώς συνδυάζει πολυτέλεια και ασύγκριτο σχεδιασμό με τις βέλτιστες περιβαλλοντικές πρακτικές για υπεύθυνη κατασκευή και λειτουργία. Η επερχόμενη ανάπτυξη θα συμβάλει στην αναβάθμιση της Αθηναϊκής Ριβιέρας και στη διαμόρφωσή της σε προορισμό υπερπολυτελούς φιλοξενίας, θέτοντας νέα πρότυπα στην αγορά φιλοξενίας.

Photos: GRIVALIA HOSPITALITY

Στις 13 Μαρτίου 2023, η Ε.Ε. δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της, για το σύστημα Safety Gate, το οποίο είναι σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης, για επικίνδυνα καταναλωτικά προϊόντα, πλην τροφίμων και το οποίο συμβάλλει, στην απόσυρση των επικίνδυνων προϊόντων, από την αγορά. Στο σύστημα συμμετέχουν οι αρχές 31 χωρών 27 (κράτη-μέλη της Ε.Ε. και Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν και Ηνωμένο Βασίλειο – Βόρεια Ιρλανδία). Το 2022, έγιναν 2117 προειδοποιήσεις, για προϊόντα πλην τροφίμων, μέσω του Ευρωπαϊκού Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης (Safety Gate), γιατί τα προϊόντα αυτά δε συμμορφώνονται, με τις απαιτήσεις ασφαλείας της Ε.Ε. Κάθε ειδοποίηση μπορεί να περιλαμβάνει πολλά επικίνδυνα προϊόντα. Τα μη ασφαλή αυτά προϊόντα προέρχονταν από: Κίνα και Χονγκ - Κόνγκ: 50%, Ευρωπαϊκή Ένωση: 22%, Τρίτες χώρες: 17%, Άγνωστη προέλευση: 11%.

Το Cell of Life και το Xplore Blue, δύο καινοτόμα έργα για τον Τουρισμό, το Περιβάλλον και την Εκπαίδευση με εφαρμογές και στα ESG’s, παρουσιάστηκαν επίσημα για πρώτη φορά από την EYZHN.LIFE στο The Ellinikon Experience Park, στο νέο αστικό βιωματικό πάρκο της πόλης. H ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδήλωση, ξεκίνησε με βίντεο από το πρώτο event που φιλοξένησε το Cell of Life τον Ιούνιο του 2022 με το New European Bauhaus Festival και μήνυμα από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Layen. Στη συνέχεια η Αλεξάνδρα Μητσοτάκη, Πρόεδρος του World Human Forum, τόνισε την ανάγκη να περάσουμε σε μια νέα εποχή με έργα και πρωτοβουλίες που κινητοποιούν ευρύτερα την κοινωνία (πολίτες, παιδιά και νέους, ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς, κοινότητες κ.ά.) και στοχεύουν στη Βιωσιμότητα και την Αειφορία.

3 Ο Γιάννης Σωτηράκος παρουσιάζει τα δύο έργα και το οικοσύστημα της EYZHNΟ Γιάννης Σωτηράκος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ ΖΗΝ μίλησε για την ανάγκη μετάβασης από την «Ανθρωπόκαινο» εποχή (με τον Άνθρωπο στο κέντρο) σε μια νέα εποχή όπου η Ζωή και το ΕΥ ΖΗΝ για κάθε μορφή ζωής, θα είναι στο κέντρο. Εισάγοντας το οικοσύστημα εταιρειών, έργων και συνεργασιών της EYZHN.LIFE που δημιουργεί και επενδύει σε πρότυπα έργα βιωσιμότητας και αειφορίας, συνεισφέροντας προς αυτή την κατεύθυνση. Δίνοντας, μεταξύ άλλων, ζωή στα ESGs για εταιρείες, brands, οργανισμούς και προορισμούς. 

Στη συνέχεια, παρουσίασε το πρώτο Cell of Life που απευθύνεται σε τουριστικούς προορισμούς, resorts, πάρκα, ξενοδοχεία, κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και λειτουργεί ήδη με επιτυχία και μεγάλη προσέλευση στο χώρο του The Ellinikon Experience Park. Eπίσης παρουσιάστηκε η υβριδική πλατφόρμα και ειδικός εξοπλισμός του Xplore Blue για παραλίες, μαρίνες, παραθαλάσσιους προορισμούς (Xplore blue spots) και σκάφη (Xplore blue boats), μαζί με το πρώτο σκάφος Xplore Blue που είχε τοποθετηθεί στον χώρο για την εκδήλωση. Με τα δύο έργα εισάγεται η λογική του «Smart Nature», ενώ και τα δύο αξιοποιούν την επιστήμη των πολιτών.

4. Ellinikon eventΟ Περικλής Τερλιξίδης, Εκτελεστικός Διευθυντής του AHEDD / ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ, μίλησε για το μνημόνιο συνεργασίας που έχει υπογραφεί μεταξύ του ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ και του οικοσυστήματος της EYZHN.LIFE και ειδικότερα για το πως τεχνολογίες όπως οι ΙΟΤ, ΑΙ, 5G από το Xplore Blue και Cell of Life μέσω και της επιστήμης των πολιτών (citizen science) συνεισφέρουν στην προστασία της ζωής και της βιοποικιλότητας.

Οι Γιώργος Κυλίτης και Γιώργος Τζωρτζόπουλος, Project Managers, Production & Outfitting της RAFNAR, μίλησαν για το πρώτο Xplore Blue σκάφος (Rafnar 1200 Xplore Blue version) που σχεδιάστηκε και ναυπηγήθηκε σε συνεργασία με την Xplore Blue και παρουσιάζεται μετά από περίπου 2 χρόνια σχεδιασμού, ανάπτυξης και ναυπήγησης. Με το σκάφος αυτό εισάγεται μία εντελώς νέα κατηγορία ιδιωτικών και επαγγελματικών σκαφών που συνδυάζουν τη θαλάσσια αναψυχή με την Βιωσιμότητα και την προστασία της θαλάσσιας ζωής.

Ο δημοσιογράφος Χάρης Ντιγριντάκης, αρχισυντάκτης 989 Alpha, ET, και Insider, συντόνισε τη συζήτηση στο πάνελ και τις ερωτήσεις του κοινού, ενώ μίλησε για την ανάγκη βιωσιμότητας στον Τουρισμό, με έργα και πρωτοβουλίες που εμπλέκουν ενεργά και βιωματικά τους επισκέπτες κάθε προορισμού.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με περιήγηση των καλεσμένων στον θόλο του Cell of Life και του Xplore Blue σκάφους και επίδειξη των σχετικών δραστηριοτήτων, των τεχνολογιών, του περιεχομένου και των εμπειριών.

Ο θόλος του Cell of LifeΤο Cell of Life είναι ένα καινοτόμο κέντρο παρατήρησης, προστασίας και αναγέννησης της ζωής και βιοποικιλότητας που κάνει πράξη και εμπειρία τη βιωσιμότητα σε κάθε τόπο και προορισμό. Προσφέρει νέες εμπειρίες με την ενεργή και βιωματική συμμετοχή των επισκεπτών και λειτουργεί σαν πόλος τουριστικός, περιβαλλοντικός, επιστημονικός και εκπαιδευτικός, αξιοποιώντας την επιστήμη των πολιτών (citizen science) με ειδικά σχεδιασμένες δράσεις και περιεχόμενο, καθώς και τεχνολογίες όπως ΙΟΤ, ΑΙ, 5G κ.ά. εισάγοντας την προσέγγιση «Smart Nature». Οι εμπειρίες, τα προγράμματα και οι ειδικές αποστολές (Missions) περιβαλλοντικής αναγέννησης προσαρμόζονται στον τόπο και προορισμό που βρίσκεται το κάθε Cell of Life και εξελίσσονται είτε μέσα στον Θόλο, είτε στην ευρύτερη περιοχή (πεζή, με ποδήλατα ή και άλλα μέσα). Ο εντυπωσιακός, ειδικά σχεδιασμένος θόλος του μπορεί να τοποθετηθεί παντού είτε σαν μόνιμη είτε σαν εφήμερη εγκατάσταση.

Το Cell of Life λειτουργεί ως κέντρο εκπαίδευσης για τη ζωή και το περιβάλλον και ως κέντρο για αποστολές περιβαλλοντικής αναγέννησης. Λειτουργεί επίσης σαν επιστημονικό παρατηρητήριο για τη βιοποικιλότητα και την υγεία του περιβάλλοντος, αλλά και εκκολαπτήριο για νέα επαγγέλματα και επιχειρήσεις που στοχεύουν στην Βιωσιμότητα και Αειφορία. Είναι σχεδιασμένο για να εγκατασταθεί σε ξενοδοχεία, θέρετρα, τουριστικούς προορισμούς, πάρκα, πόλεις, σημεία περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος κ.ά. σε όλη την Ελλάδα με στόχο και για εγκαταστάσεις εκτός Ελλάδας και με δυνατότητα επισκεψιμότητας πάνω από 10,000 άτομα το μήνα.Το πρώτο Cell of Life εγκαταστάθηκε και λειτουργεί με επιτυχία στο The Ellinikon Experience Park, το οποίο έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, σηματοδοτώντας μία νέα, πιο φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση, αποτελώντας τον ιδανικό χώρο φιλοξενίας αυτής της πρωτοβουλίας.

Επίδειξη των Xplore Blue packs καθώς και του πρώτου Xplore blue σκάφους από τον Γιάννη ΣωτηράκοΤο Xplore Blue είναι μια καινοτόμα υβριδική πλατφόρμα (φυσική και ψηφιακή) που σκοπό έχει να μετατρέψει κάθε παραλία, μαρίνα και σκάφος σε ωκεανογραφικό παρατηρητήριο και κέντρο δράσης και εκπαίδευσης για τη θαλάσσια ζωή. Συμβάλλοντας ενεργά στην καταγραφή στοιχείων, δεδομένων και περιεχομένου για την προστασία των θαλασσών και ενεργοποιώντας κάθε άνθρωπο που επισκέπτεται τη θάλασσα – με οποιοδήποτε τρόπο – για την προστασία και βαθύτερη κατανόηση της. Η πλατφόρμα απαρτίζεται από 4 βασικά στοιχεία που αναπτύσσονται από την Xplore Blue:

  • Τα ειδικά κιτ εξοπλισμού και λογισμικού
  • Τις «ωκεανογραφικές» θαλάσσιες εμπειρίες και αποστολές που σχεδιάζονται για να εμπλουτίσουν τον τρόπο που περνάμε το χρόνο μας στη θάλασσα (σε σκάφος, παραλία, μαρίνα κλπ)
  • Την ψηφιακή πλατφόρμα και την κοινότητα χρηστών και παρόχων
  • Τις συνεργασίες με φορείς και ιδρύματα που ασχολούνται με την μελέτη και προστασία της θάλασσας
  • Το Xplore Blue υλοποιείται με δύο βασικές μορφές. Με τη μορφή των Xplore Blue spots, εγκαθίσταται σε παραλίες, μαρίνες, παραθαλάσσια θέρετρα και τουριστικούς προορισμούς. Με τη μορφή των Xplore Blue boats βρίσκεται σε οποιοδήποτε σκάφος που εξοπλίζεται με τα ειδικά κιτ και την πρόσβαση στην πλατφόρμα.Το πρώτο Xplore Blue boat, σχεδιάστηκε και ναυπηγήθηκε σε συνεργασία με την RAFNAR και αποτελεί την πρώτη εφαρμογή της πλατφόρμας του Xplore Blue ενσωματώνοντας όλα τα σχετικά κιτ (Sonar pack, ROV pack, Sensors pack, Mobility – exploration pack κ.ά.).

Περισσότερες πληροφορίες στα Websiteswww.EYZHN.LIFE , www.Xplore.Blue , www.EYZHN.com

Η WebΗotelier και η primalRES ανακοινώνουν την επίτευξη στρατηγικής μετοχικής συνεργασίας με το επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe Mezzanine II SICAR. Η επένδυση του SouthBridge στις WebΗotelier και primalRES στοχεύει στη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου και πρωτοποριακού οικοσυστήματος τεχνολογικών λύσεων για τον κλάδο του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω της περαιτέρω ανάπτυξης των ήδη υπαρχουσών εφαρμογών καθώς και την ενσωμάτωση νέων, αλλά και την υιοθέτηση μιας καινοτόμου και ολιστικής προσέγγισης ως προς την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για τα συνεργαζόμενα τουριστικά καταλύματα.

Το «Έξυπνο Σπίτι της Αρχαιότητας» ανοίγει τις πόρτες του στο Μουσείο Κοτσανά για να υποδεχτεί μικρούς & μεγάλους με εορταστική διάθεση και πολλές εκπλήξεις! Το Μουσείο Κοτσανά φορά τα γιορτινά του και δίνει ραντεβού τον Δεκέμβρη και τον Ιανουάριο της νέας χρονιάς με ένα πολλά υποσχόμενο εορταστικό πρόγραμμα εκδηλώσεων γεμάτο τεχνολογία, επιστήμη, φιλοσοφία και ψυχαγωγία! Υπήρχαν άραγε οικολογικά ξυπνητήρια, αυτόματα ρολόγια και συναγερμοί στην Αρχαία Ελλάδα; Είναι δυνατόν ένας καθρέφτης να κινείται και να παίζει μουσική; Πώς γίνεται μια κανάτα να σερβίρει ό,τι εμείς της παραγγείλουμε; Τα gadgets των αρχαίων Ελλήνων μάς αποκαλύπτουν τα μυστικά τους μέσα από μια σειρά θεματικών περιηγήσεων και εκπαιδευτικών εργαστηρίων που θα ενθουσιάσουν μικρούς και μεγάλους!

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr