Η ETIHAD ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ 25.4 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Η Etihad Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ανακοίνωσε σήμερα 25.4 τοις εκατό ανάπτυξη της επιβατικής κίνησης (RPK) κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010, ξεπερνώντας κατά πολύ τον μέσο όρο του κλάδου και ανάπτυξη των προσφερόμενων θέσεων ανά χιλιόμετρο της αεροπορικής εταιρείας, που ήταν 22 τοις εκατό.
Αυτή η βελτίωση, σε αντίθεση με το πρώτο τρίμηνο του 2009, συνοδεύτηκε από μια αύξηση πληρότητας θέσεων από 73 τοις εκατό σε 75 τοις εκατό.
Ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 11 τοις εκατό και, παρά την συνεχιζόμενη οικονομική πτώση που επηρεάζει πολλές από τις διεθνείς αγορές της Etihad, η επιβατική κίνηση στις διακεκριμένες θέσεις επίσης σημείωσε αύξηση μεγέθους πέντε τοις εκατό.
Ο James Hogan, Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: “Πρόκειται για ενθαρρυντικά στοιχεία. Παρόλο που λειτουργούμε εν μέσω της χειρότερης ύφεσης στην ιστορία των αερομεταφορών, η Etihad συνεχίζει την αναπτυξιακή της τροχιά.
Οι επενδύσεις μας στα προϊόντα μας και στην εταιρεία μας, μας βοήθησαν στο να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επιβάτες, τόσο στην οικονομικές όσο και στις διακεκριμένες καμπίνες».
Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων συνεισέφεραν σημαντικά στην απόδοσή της στο πρώτο τρίμηνο, συμπεριλαμβάνοντας:
• 87 τοις εκατό πληρότητα οικονομικών θέσεων στη νέα πτήση προς Σικάγο
• Όλες τις πτήσεις προς Ασία-Ειρηνικό και Αυστραλία με πληρότητα οικονομικών θέσεων πάνω από 80 τοις εκατό, και
• Τις πτήσεις προς Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία που όλες πραγματοποιούνται με πληρότητα στις διακεκριμένες θέσεις μεγαλύτερη από τα δύο τρίτα, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου της Etihad προσαυξάνουν την απόδοσή της το 2009, οπότε και η Etihad σημείωσε αύξηση κατά 15 τοις εκατό στην επιβατική κίνηση και ο αριθμός των συνολικών επιβατών αυξήθηκε από 6.0 εκατ. σε 6.3 εκατ. Αυτά τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν από την έναρξη οκτώ νέων πτήσεων κατά τη διάρκεια του έτους, προς τη Μελβούρνη, την Αστάνα, την Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα, τη Λάρνακα, το Σικάγο, το Κέηπ Τάουν και το Χαϊντεραμπάντ.
Ο James Hogan δήλωσε: «Το 2009 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών. Η χειρότερη παγκόσμια ύφεση στη σύγχρονη ιστορία, η οποία σε συνδυασμό με την πανδημία H1N1, οδήγησε σε μια τεράστια πτώση στη ζήτηση για ταξίδια.
«Οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο είδαν τους αριθμούς των επιβατών να πέφτουν και τα κέρδη να έχουν μειωθεί σημαντικά.Παρά το γεγονός ότι όλοι αντιμετωπίζουμε τις ίδιες προκλήσεις, η Etihad κατόρθωσε να αυξήσει τα νούμερα των επιβατών και είδε μια μεγάλη αύξηση στην επιβατική κίνηση. Σε αυτό συνέβαλε η συνεχής διεύρυνση του δικτύου προορισμών μας, η ανάπτυξη του στόλου μας με 10 αεροσκάφη και οι εντατικές πωλήσεις και το marketing των υπηρεσιών μας.
«Επίσης πολύ σημαντικό ήταν ότι είδαμε την πληρότητα και τα έσοδα να ανακάμπτουν προς το τέλος της χρονιάς, ειδικά όσον αφορά στις διακεκριμένες θέσεις, όπου και είχαμε επενδύσει στη δημιουργία του καλύτερου προϊόντος στον κόσμο».
Η πληρότητα των θέσεων το 2009 ήταν 75 τοις εκατό, παραμένοντας σταθερή στα επίπεδα του 2008. Ο κ. Hogan επίσης υπογράμμισε την επιτυχία του πλάνου της εταιρείας για την μείωση κόστους που ξεκίνησε το 2007. Δήλωσε: «Μειώσαμε το κόστος ανά χιλιόμετρο διαθέσιμης θέσης (CASK) πάνω από 14 τοις εκατό κατά τη διάρκεια του έτους, μια αξιοσημείωτη μείωση. «Βλέπουμε τα αποτελέσματα της εφαρμογής της επιχειρηματικής μας στρατηγικής κατά τα τρία τελευταία χρόνια να αποφέρουν καρπούς. Ένα καταπληκτικό προϊόν, διαθέσιμο προς όλο το εύρωστο και ελκυστικό δίκτυό μας, από μια λιτή και ικανή επιχείρηση – αυτά τα στοιχεία είναι η συνταγή για την μελλοντική μας επιτυχία.
«Συνεχίζοντας την ευθυγράμμιση της ατζέντας ανάπτυξης της Etihad με τα πλάνα του Άμπου Ντάμπι για το 2030, πιστεύουμε ότι έχουμε τη σωστή στρατηγική για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις. «Η απόδοσή μας το 2010 ήδη έχει θετικά αποτελέσματα, με όλους τους μεγάλους δείκτες να δείχνουν σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο της προηγούμενης χρονιάς.«Το περιβάλλον της αγοράς παραμένει αρκετά προκλητικό και θα χρειαστούν ξεκάθαροι στόχοι για να συνεχίσουμε τον δρόμο της ανάπτυξης το 2010».

etihad_air2Η Etihad Airways ανακοίνωσε σήμερα 25.4 % ανάπτυξη της επιβατικής κίνησης (RPK) κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010, ξεπερνώντας κατά πολύ τον μέσο όρο του κλάδου και ανάπτυξη των προσφερόμενων θέσεων ανά χιλιόμετρο της αεροπορικής εταιρείας, που ήταν 22%. Αυτή η βελτίωση, σε αντίθεση με το πρώτο τρίμηνο του 2009, συνοδεύτηκε από μια αύξηση πληρότητας θέσεων από 73% σε 75%. 

Ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 11% και, παρά την συνεχιζόμενη οικονομική πτώση που επηρεάζει πολλές από τις διεθνείς αγορές της Etihad, η επιβατική κίνηση στις διακεκριμένες θέσεις επίσης σημείωσε αύξηση μεγέθους πέντε τοις εκατό.Ο James Hogan, Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: “Πρόκειται για ενθαρρυντικά στοιχεία. Παρόλο που λειτουργούμε εν μέσω της χειρότερης ύφεσης στην ιστορία των αερομεταφορών, η Etihad συνεχίζει την αναπτυξιακή της τροχιά. Οι επενδύσεις μας στα προϊόντα μας και στην εταιρεία μας, μας βοήθησαν στο να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επιβάτες, τόσο στην οικονομικές όσο και στις διακεκριμένες καμπίνες».

Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων συνεισέφεραν σημαντικά στην απόδοσή της στο πρώτο τρίμηνο, συμπεριλαμβάνοντας:

• 87% πληρότητα οικονομικών θέσεων στη νέα πτήση προς Σικάγο 

• Όλες τις πτήσεις προς Ασία-Ειρηνικό και Αυστραλία με πληρότητα οικονομικών θέσεων πάνω από 80%, και

• Τις πτήσεις προς Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία που όλες πραγματοποιούνται με πληρότητα στις διακεκριμένες θέσεις μεγαλύτερη από τα δύο τρίτα, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου της Etihad προσαυξάνουν την απόδοσή της το 2009, οπότε και η Etihad σημείωσε αύξηση κατά 15% στην επιβατική κίνηση και ο αριθμός των συνολικών επιβατών αυξήθηκε από 6.0 εκατ. σε 6.3 εκατ. Αυτά τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν από την έναρξη οκτώ νέων πτήσεων κατά τη διάρκεια του έτους, προς τη Μελβούρνη, την Αστάνα, την Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα, τη Λάρνακα, το Σικάγο, το Κέηπ Τάουν και το Χαϊντεραμπάντ.Ο James Hogan δήλωσε: «Το 2009 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών. Η χειρότερη παγκόσμια ύφεση στη σύγχρονη ιστορία, η οποία σε συνδυασμό με την πανδημία H1N1, οδήγησε σε μια τεράστια πτώση στη ζήτηση για ταξίδια. Οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο είδαν τους αριθμούς των επιβατών να πέφτουν και τα κέρδη να έχουν μειωθεί σημαντικά.Παρά το γεγονός ότι όλοι αντιμετωπίζουμε τις ίδιες προκλήσεις, η Etihad κατόρθωσε να αυξήσει τα νούμερα των επιβατών και είδε μια μεγάλη αύξηση στην επιβατική κίνηση. Σε αυτό συνέβαλε η συνεχής διεύρυνση του δικτύου προορισμών μας, η ανάπτυξη του στόλου μας με 10 αεροσκάφη και οι εντατικές πωλήσεις και το marketing των υπηρεσιών μας. Επίσης πολύ σημαντικό ήταν ότι είδαμε την πληρότητα και τα έσοδα να ανακάμπτουν προς το τέλος της χρονιάς, ειδικά όσον αφορά στις διακεκριμένες θέσεις, όπου και είχαμε επενδύσει στη δημιουργία του καλύτερου προϊόντος στον κόσμο».

Η πληρότητα των θέσεων το 2009 ήταν 75%, παραμένοντας σταθερή στα επίπεδα του 2008. Ο κ. Hogan επίσης υπογράμμισε την επιτυχία του πλάνου της εταιρείας για την μείωση κόστους που ξεκίνησε το 2007. Δήλωσε: «Μειώσαμε το κόστος ανά χιλιόμετρο διαθέσιμης θέσης (CASK) πάνω από 14 τοις εκατό κατά τη διάρκεια του έτους, μια αξιοσημείωτη μείωση. Βλέπουμε τα αποτελέσματα της εφαρμογής της επιχειρηματικής μας στρατηγικής κατά τα τρία τελευταία χρόνια να αποφέρουν καρπούς. Ένα καταπληκτικό προϊόν, διαθέσιμο προς όλο το εύρωστο και ελκυστικό δίκτυό μας, από μια λιτή και ικανή επιχείρηση – αυτά τα στοιχεία είναι η συνταγή για την μελλοντική μας επιτυχία. Συνεχίζοντας την ευθυγράμμιση της ατζέντας ανάπτυξης της Etihad με τα πλάνα του Άμπου Ντάμπι για το 2030, πιστεύουμε ότι έχουμε τη σωστή στρατηγική για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις. Η απόδοσή μας το 2010 ήδη έχει θετικά αποτελέσματα, με όλους τους μεγάλους δείκτες να δείχνουν σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο της προηγούμενης χρονιάς. Το περιβάλλον της αγοράς παραμένει αρκετά προκλητικό και θα χρειαστούν ξεκάθαροι στόχοι για να συνεχίσουμε τον δρόμο της ανάπτυξης το 2010».

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr