• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Αεροπορικό ταξίδι & νομοθεσία. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε...

air_delayΗ Ευρωπαϊκή Ένωση θέσπισε ένα σύνολο δικαιωμάτων, για να εξασφαλίσει την ορθή αντιμετώπιση των επιβατών, που ταξιδεύουν, αεροπορικώς. Τα δικαιώματά μας ισχύουν τόσο, για τις προγραμματισμένες, όσο και για τις έκτακτες πτήσεις (συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών μεταφορών, που εντάσσονται σε κάποιο πακέτο διακοπών). Επίσης, η νομοθεσία, που προστατεύει τα δικαιώματά μας, εφαρμόζεται όχι μόνο στους επιβάτες, οι οποίοι αναχωρούν, από αεροδρόμιο, το οποίο βρίσκεται, σε κράτος μέλος, αλλά επίσης, εφόσον η αεροπορική εταιρεία, η οποία πραγματοποιεί την πτήση, είναι κοινοτικóς αερομεταφορέας, και στους επιβάτες, οι οποίοι αναχωρούν, από τρίτη χώρα, προς κράτος μέλος.

Ποια αεροπορική εταιρία να επιλέξω 

Επειδή η ασφάλεια των πτήσεων είναι το βασικό κριτήριο, με το οποίο επιλέγουμε την αεροπορική εταιρία, με την οποία θα ταξιδέψουμε, ας επισκεφτούμε την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στη διεύθυνση: http://ec.europa.eu/transport/air-ban/list_el.htm, για να μάθουμε ποιες αεροπορικές εταιρίες απαγορεύεται, για λόγους ασφαλείας να λειτουργούν, εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κράτηση θέσης – έκδοση εισιτηρίου

aia1Σε περίπτωση, που κάνουμε κράτηση εισιτηρίου μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα, ο πράκτορας πρέπει να μας προτείνει διάφορες εναλλακτικές διαδρομές, με την ακόλουθη σειρά: Πτήση χωρίς ενδιάμεσο σταθμό, πτήση με ενδιάμεση στάση χωρίς αλλαγή αεροπλάνου, πτήση με ανταπόκριση. Επίσης, πρέπει να μας ενημερώσει, για τις τιμές των διάφορων εισιτηρίων. Εάν το ζητήσουμε, μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες αυτές, είτε στην οθόνη του υπολογιστή του πράκτορα, είτε εκτυπωμένες.
Και στην περίπτωση, που κάνουμε κράτηση, μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα και στην περίπτωση, που κάνουμε κράτηση απευθείας, από την αεροπορική εταιρία, πρέπει να μας διαβιβάσουν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, για:
• Την ταυτότητα του αερομεταφορέα, ο οποίος θα εκτελέσει πράγματι την υπηρεσία μεταφοράς, εάν είναι άλλος από τον αερομεταφορέα, ο οποίος μνημονεύεται στο εισιτήριο. Δηλαδή, η εταιρία οφείλει να μας ενημερώσει, αν το αεροπλάνο, που θα μας μεταφέρει, στον προορισμό μας, ανήκει στην ίδια ή σε κάποια άλλη εταιρία. Εάν η εταιρία, με την οποία κάνουμε κράτηση, δεν το γνωρίζει, τη στιγμή της κράτησης, πρέπει να μας ενημερώσει μόλις το πληροφορηθεί, το αργότερο κατά τον έλεγχο των αποσκευών μας ή κατά την επιβίβασή μας, αν είμαστε, σε ενδιάμεσο σταθμό, όπου δεν απαιτείται έλεγχος αποσκευών. Εάν το επιθυμούμε, μπορούμε να ζητήσουμε να μας επιστραφεί το εισιτήριο ή να πετάξουμε με άλλη πτήση της επιλογής μας.
• Τις αλλαγές αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
• Τους ενδιάμεσους, κατά τη διαδρομή του ταξιδιού, σταθμούς
• Τις μετεπιβιβάσεις, μεταξύ των αεροδρομίων, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Εάν κάνουμε κράτηση, μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας μιας αεροπορικής εταιρίας, πρέπει να γνωρίζουμε ότι:

• Η τιμή, που αναφέρεται, πρέπει να είναι η συνολική, η τελική τιμή, που θα πληρώσομε. Πολλές αεροπορικές εταιρίες δεν περιλαμβάνουν στην τελική τιμή διάφορες χρεώσεις, όπως φόρους αεροδρομίων ή επίναυλο, για να κάνουν τις τιμές τους ελκυστικές στους καταναλωτές. Αυτό είναι παράνομο και η Επίτροπος για θέματα καταναλωτών, κ. Μεγκλένα Κούνεβα έχει απευθύνει αυστηρή προειδοποίηση στις εταιρίες που παραπλανούν τους καταναλωτές. Εάν βρεθούμε προ εκπλήξεως και η τιμή που πρέπει να πληρώσουμε είναι διαφορετική από αυτή που διαφημίζει η εταιρία, πρέπει να μην αγοράσουμε το εισιτήριο και να καταγγείλουμε την εταιρία.
• Οι όροι των προσφορών πρέπει να είναι ξεκάθαροι. Πρέπει να αναφέρονται περιορισμοί, που αφορούν τη διαθεσιμότητα των εισιτηρίων προσφοράς (δεν είναι δυνατόν να μη βρίσκουμε, ποτέ, εισιτήρια προσφοράς) και τυχόν ακύρωση του εισιτηρίου ή αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού (υπάρχουν πολλά εισιτήρια προσφοράς, που ούτε ακυρώνονται, ούτε αλλάζουν, απλά, χάνουμε τα χρήματά μας).
artlife rf photo of flight cancellationsΟι όροι και οι προϋποθέσεις, για την κράτηση και την αγορά ενός εισιτηρίου, πρέπει να διατίθενται, στη γλώσσα του καταναλωτή. Για να μάθουμε ποιες εταιρίες σέβονται τους καταναλωτές, ας επισκεφτούμε την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/09/783&format=HTML&aged=0&language=EL&guiLanguage=en 

Άρνηση επιβίβασης

Όταν ο αριθμός των επιβατών υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, η αεροπορική εταιρία πρέπει, καταρχάς, να ζητήσει εθελοντές, για να παραιτηθούν από τις θέσεις τους, προσφέροντάς τους άλλα οφέλη, τα οποία θα συμφωνηθούν, ανάμεσα στους εθελοντές και την αεροπορική εταιρία. Εάν δε θέλουμε να παραιτηθούμε, εθελοντικά, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας εξασφαλίσει:

- Την επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας, με δωρεάν πτήση, στο αρχικό σημείο αναχώρησης, ή τη δυνατότητα μεταφοράς, στον τελικό μας προορισμό. Εμείς επιλέγουμε.

- Γεύματα, αναψυκτικά και κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς, από και προς το ξενοδοχείο).

Η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας καταβάλει αποζημίωση:

250 €, για πτήσεις, κάτω από 1500 χλμ.,

400 €, για πτήσεις, μεγαλύτερης απόστασης, στο εσωτερικό της Ε.Ε.,

400 €, για πτήσεις, μεταξύ 1500 χλμ. και 3000 χλμ., εκτός Ε.Ε.,

600 €, για πτήσεις, πάνω από 3500 χλμ., εκτός Ε.Ε.

Ακύρωση – Ματαίωση Πτήσης

Όποτε ακυρώνεται η πτήση μας, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας προσφέρει:

cancelled-flight- Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας, με δωρεάν πτήση, στο αρχικό σημείο αναχώρησης, ή τη δυνατότητα μεταφοράς, στον τελικό μας προορισμό. Εμείς επιλέγουμε.

- Γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς, από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας αποζημιώσει, με τα ποσά, που αναφέρονται, για την άρνηση επιβίβασης.

Το δικαίωμα της αποζημίωσης δεν ισχύει, όταν ο αερομεταφορέας:

- Μας έχει ειδοποιήσει, για τη ματαίωση τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση.

- Μας έχει ενημερώσει 1 και 2 εβδομάδες πριν και μας έχει δώσει τη δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση  η οποία δεν αναχωρεί νωρίτερα των δύο ωρών από την προγραμματισμένη αναχώρησή μας και δε φτάνει στον προορισμό μας πέραν των τεσσάρων ωρών από την προγραμματισμένη άφιξή μας.

- Μας έχει ενημερώσει σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 7 ημερών και η εναλλακτική πτήση που προτείνεται αναχωρεί το πολύ μία ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής μας και φτάνει στον τελικό μας προορισμό το πολύ δύο ώρες, από την προγραμματισμένη άφιξή μας.

- Μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις ή καταστάσεις ανωτέρας βίας, οι οποίες δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν. Τέτοιες καταστάσεις είναι, για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά: Δυσμενείς καιρικές συνθήκες, Απεργία εργαζομένων

Οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές πρέπει να καταβληθούν εντός 7 ημερών, διαφορετικά πρέπει να παραπονεθούμε, αμέσως, στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση. Οι αεροπορικές εταιρίες δεν αποζημιώνουν για αντικείμενα αξίας που έχουμε στις αποσκευές μας, π.χ. κοσμήματα, φωτογραφικές μηχανές, κάμερες κ.λπ. Αυτά τα αντικείμενα πρέπει να τα μεταφέρουμε στις χειραποσκευές μας. Αν, όμως, πρέπει οπωσδήποτε να τα παραδώσουμε για μεταφορά, πρέπει να συμπληρώσουμε την «ειδική δήλωση» στον έλεγχο εισιτηρίων, πριν την παράδοση των αποσκευών μας.

Μεγάλες καθυστερήσεις

flight-delayΕάν υπάρξει καθυστέρηση της πτήσης π.χ. 

2 και πλέον ώρες, για πτήσεις κάτω από 1500 χλμ., 3 και πλέον ώρες για πτήσεις άνω των 1.500 χλμ.εντός της Ε.Ε. 3 και πλέον ώρες για πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χλμ. εκτός Ε.Ε., 4 και πλέον ώρες για πτήσεις πάνω από 3500 χλμ. εκτός της Ε.Ε., η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας παράσχει γεύματα και αναψυκτικά και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Εάν η αναχώρηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί την επόμενη μέρα, δικαιούμαστε διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, για μία ή περισσότερες νύχτες και δωρεάν μεταφορά μας στο ξενοδοχείο. Εάν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη των 5 ωρών, η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου, για το μέρος του ταξιδιού, που δεν πραγματοποιήθηκε.

Αποζημίωση σε περίπτωση ατυχήματος

Εάν ταξιδεύουμε, με κάποια αεροπορική εταιρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης δικαιούμαστε να λαμβάνουμε πλήρη αποζημίωση στην περίπτωση ατυχήματος, ανεξάρτητα από τον τόπο, που συνέβη το ατύχημα, και προκαταβολές ποσών, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο, για να αντιμετωπίσουμε τις άμεσες οικονομικές δαπάνες.

Δεν υπάρχει κανένα ανώτατο χρηματικό όριο στην ευθύνη που φέρει κάποια αεροπορική εταιρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ζημίες που υπέστη κάποιος επιβάτης, σε περίπτωση θανάτου, τραυματισμού ή πρόκλησης οποιασδήποτε άλλης σωματικής βλάβης. Δηλαδή, μπορούμε να αξιώσουμε οποιοδήποτε ποσό.

Η αεροπορική εταιρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλει να μας καταβάλει, χωρίς καμία καθυστέρηση και, οπωσδήποτε το αργότερο μέσα σε δεκαπέντε ημέρες από τη στιγμή που εξακριβωθεί η ταυτότητα του προσώπου που δικαιούται να λάβει την αποζημίωση, την απαιτούμενη προκαταβολή, για την κάλυψη των άμεσων οικονομικών αναγκών. Η προκαταβολή αυτή δεν επιτρέπεται να είναι κατώτερη από 15.000 ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα (περίπου 20.000 ευρώ), ανά επιβάτη, σε περίπτωση θανάτου.

Μέχρι το ποσό των 100.000 ειδικών τραβηκτικών δικαιωμάτων (130.000 περίπου ευρώ), οι αεροπορικές εταιρείες της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιτρέπεται να περιορίζουν την ευθύνη τους ή να απαλλάσσονται από αυτήν, μόνον εάν η ζημία προκλήθηκε, στο σύνολό της ή κατά ένα μέρος, από αμέλεια του επιβάτη, ο οποίος τραυματίστηκε ή απεβίωσε.

Αποσκευές

luggage1Σε περιπτώσεις φθοράς, καθυστέρησης, απώλειας ή καταστροφής αποσκευών, πρέπει να κάνουμε γραπτή καταγγελία, το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση φθοράς και εφόσον έχουμε παραδώσει τις αποσκευές μας, κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων, πρέπει να κάνουμε γραπτή καταγγελία εντός επτά (7) ημερών. Στην περίπτωση καθυστέρησης, η καταγγελία πρέπει να γίνει εντός είκοσι μίας (21) ημερών. Η έναρξη των προθεσμιών γίνεται τη στιγμή που παραλαμβάνουμε τις αποσκευές μας. Το ανώτατο ποσό που μπορούμε να λάβουμε ως αποζημίωση για ζημία στις αποσκευές μας, είναι τα 1.000 ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα (περίπου 1.300 ευρώ)

Οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές πρέπει να καταβληθούν, εντός 7 ημερών, διαφορετικά πρέπει να παραπονεθούμε, αμέσως, στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση.

Τα αεροπορικά ταξίδια ως μέρος οργανωμένων ταξιδιών

Εάν ταξιδεύουμε αεροπορικώς, συμμετέχοντας σε οργανωμένες διακοπές και περιηγήσεις που έχουμε αγοράσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πρέπει να μας παρέχονται από το διοργανωτή ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι μας. Εκτός, λοιπόν, των όσων ισχύουν, για τα οργανωμένα ταξίδια: 

Στο φυλλάδιο, πρέπει, μεταξύ άλλων, να αναγράφονται, με τρόπο σαφή και ακριβή, ο προορισμός, η διαδρομή και τα μεταφορικά μέσα, που θα χρησιμοποιηθούν, για τις διακοπές. Οι πληροφορίες του φυλλαδίου είναι δεσμευτικές, για το διοργανωτή.

Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μας γνωστοποιήσει, εγγράφως, πριν από την αναχώρηση, το χρόνο και τις τοποθεσίες πραγματοποίησης των ενδιάμεσων σταθμών καθώς και τις μεταφορικές διασυνδέσεις. Τα προβλήματα που ανακύπτουν στις πτήσεις ενός οργανωμένου ταξιδιού ή διακοπών, πρέπει να υποβάλλοντα απευθείας στο διοργανωτή, ο οποίος ενεργεί για λογαριασμό των επιβατών, σε όλες τις σχετικές δοσοληψίες, με την αεροπορική εταιρεία.

Εκτός, όμως, από δικαιώματα, έχουμε και υποχρεώσεις:

Μεταφορά υγρών

Στις χειραποσκευές μας, μπορούμε να μεταφέρουμε υγρά, εφόσον βρίσκονται, σε συσκευασία μικρότερη των 100ml, το κάθε υγρό. Όλα τα υγρά τοποθετούνται και μεταφέρονται, μέσα σε πλαστική σακούλα, η οποία χωρά το πολύ ένα λίτρο.

Μπορούμε να μεταφέρουμε μεγαλύτερες ποσότητες υγρών, εάν:

baggage-allowance- Αυτά είναι τοποθετημένα μέσα στις αποσκευές που παραδίδουμε στον έλεγχο των εισιτηρίων.

- Αυτά έχουν αγοραστεί από τα καταστήματα του αεροδρομίου και είναι συσκευασμένα σε σφραγισμένη πλαστική, διαφανή σακούλα, μέσα στην οποία σε εμφανές σημείο βρίσκεται η απόδειξη αγοράς των υγρών.

- Αυτά είναι φάρμακα ή υγρά, η αναγκαιότητα των οποίων αποδεικνύεται, με ιατρική συνταγή.

- Αυτά είναι παιδικές τροφές και συμπληρώματα διατροφής, τα οποία θα καταναλωθούν  κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Υγρά θεωρούνται: Νερό, Ποτά, Σούπες, Σιρόπια, Καλλυντικές κρέμες, Καλλυντικές λοσιόν, Καλλυντικά έλαια, Αρώματα, Σπρέυ, Ζελέ μαλλιών, Ζελέ πλυσίματος, Αφρός μαλλιών, Αφρός ξυρίσματος, Αποσμητικά σώματος, Αποσμητικά χώρου, Οδοντόκρεμες, Μάσκαρα ματιών.

Μεταφορά επικίνδυνων αντικειμένων

Στις χειραποσκευές δε μπορούμε να μεταφέρουμε:

- Πυροβόλα και λοιπά όπλα – όπως όπλα για αρχάριους, βιομηχανικά πιστόλια κοχλίωσης και κάρφωσης, σφεντόνες, ψαροντούφεκα, όπλα αναισθητοποίησης ή ηλεκτροσόκ, αναπτήρες, σε σχήμα πυροβόλου όπλου

- Αιχμηρά/κοφτερά όπλα και αντικείμενα – βέλη και βελάκια, γάντζους, παγοκόφτες, χαρτοκόφτες, σύριγγες, βελόνες πλεξίματος, σουγιάδες ή στιλέτα, με κάθε μήκους λάμα μήκους μέχρι 6εκ., επαγγελματικά εργαλεία, που είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν ως όπλα, όπως τρυπάνια, μαχαίρια κουζίνας, κατσαβίδια, πένσες, σφυριά, κλειδιά κλπ.

- Εκρηκτικές και εύφλεκτες ύλες – όπως σπίρτα, που δεν είναι ασφαλείας, αλκοολούχα ποτά, με περιεκτικότητα σε αλκοόλη άνω 70% κατ’ όγκο, αέρια και δοχεία αερίων.

- Χημικές και τοξικές ουσίες – όπως οξέα και αλκάλια, διαβρωτικές ή λευκαντικές ουσίες, σπρέι εξουδετέρωσης ή ακινητοποίησης, δηλητήρια και, γενικά, υλικά, που μπορούν να αυτοφλεγούν ή να υποστούν καύση.

Στις παραδιδόμενες αποσκευές μας, δε μπορούμε να μεταφέρουμε: Εκρηκτικές ύλες, Αέρια, Εύφλεκτα υγρά και δραστικές ουσίες, Εύφλεκτα υγρά στα οποία περιλαμβάνεται βενζίνη ή μεθανόλη, Οξειδωτικές ουσίες, Τοξικά ή μολυσματικά υλικά, Ραδιενεργά υλικά, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ισότοπα για ιατρική χρήση, Διαβρωτικές ουσίες, όπως υδράργυρος και μπαταρίες αυτοκινήτου, Κατασκευαστικά στοιχεία, από το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου των οχημάτων, που περιείχαν καύσιμο.

Μεταφορά κατοικίδιων

travel-with-dogsΓια να μπορέσουμε να μεταφέρουμε το ζωάκι μας, πρέπει να έχουμε  μαζί μας στον έλεγχο εισιτηρίων, όλα τα απαιτούμενα έγγραφα που θα βεβαιώνουν ότι το ζωάκι μας είναι υγιές (π.χ. βιβλιάριο υγείας) καθώς και ένα ειδικό κλουβί μεταφοράς ζώων. Επειδή οι κανονισμοί μεταφοράς ζώων και το κόστος διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία, πριν αποφασίσουμε το ταξίδι μας, πρέπει να φροντίσουμε να λάβουμε τις σχετικές πληροφορίες:

- Μπορούμε να πάρουμε το κατοικίδιό μας μαζί μας στην καμπίνα μας; Εάν ναι, μέχρι ποιο μέγεθος ή βάρος επιτρέπεται;

- Τι είδος κατοικίδιου επιτρέπεται να μεταφερθεί στην καμπίνα;

- Τι μέγεθος ειδικού κλουβιού απαιτείται. Μπορεί να υπάρχουν μέγιστες διατάσεις, για το κλουβί, που μπορούμε να πάρουμε, στην καμπίνα;

- Στη χώρα, από ή προς την οποία, θα ταξιδέψουμε, επιτρέπεται η μεταφορά κατοικίδιων στην καμπίνα;

- Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς του κατοικίδιου μας;

Βάρος αποσκευών

Το βάρος των αποσκευών (χειραποσκευές ή παραδιδόμενες) που επιτρέπεται να μεταφέρουμε, εξαρτάται, από την αεροπορική εταιρία, τη θέση στην οποία ταξιδεύουμε (οικονομική, διακεκριμένη κ.λπ.), τον προορισμό μας (εσωτερική πτήση, πτήση εξωτερικού, πτήση προς συγκεκριμένους προορισμούς, όπως Γαλλία, Αγγλία, ΗΠΑ, Καναδά κ.λπ.). Επικοινωνούμε, λοιπόν, με την αεροπορική μας εταιρία και μαθαίνουμε όλες τις παραπάνω πληροφορίες.

Τι κάνουμε, σε περίπτωση προβλήματος

Το πρώτο βήμα, που πρέπει να κάνουμε, είναι να έλθουμε, σε επαφή, με την αεροπορική εταιρεία ή το διοργανωτή των οργανωμένων διακοπών. Εάν πιστεύουμε ότι δεν τηρήθηκε ο νόμος, πρέπει να έλθουμε, σε επαφή με το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (Τηλ. Κέντρο: 210 6508000) ή την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α., Τηλ. Κέντρο: 210 8916000).

Και, φυσικά, για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.

 

 

 

 

 

 

 

 

Top Shopping Spots

Η Black Friday week έρχεται στο GLAMI.gr

Η Black Friday week έρχεται στο GLAMI.gr

Για τη φετινή Black Friday εβδομάδα που αναμένεται να ξεκινήσει ήδη από τις...

Black Fri...date στο Athens Metro Mall

Black Fri...date στο Athens Metro Mall

Από αυτό το ραντεβού δεν θα λείπει κανείς! Το ATHENS METRO MALL σας...

Αεροπορικά Νέα

Air Arabia: Νέα σύνδεση Αθήνας - Sharjah από 28 Ιουνίου 2024

Air Arabia: Νέα σύνδεση Αθήνας - Sharjah από 28 Ιουνίου 2024

Η Air Arabia, η πρώτη και μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στη Μ. Ανατολή...

Hotel Promotions

Kαλωρίζουμε το ΜΑΝΝΑ, το νέο κόσμημα της Αρκαδίας!

Kαλωρίζουμε το ΜΑΝΝΑ, το νέο κόσμημα της Αρκαδίας!

To πολύ-αναμενόμενο νέο ΜΑΝΝΑ στην Αρκαδία, έχει μόλις ανοίξει τις πύλες του στο κοινό!...

Eco Travel

Εναλλακτικές εξορμήσεις στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας

Εναλλακτικές εξορμήσεις στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας

Τα υψίπεδα της Τουρκίας στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας προσφέρουν πολλές εναλλακτικές για εξορμήσεις σε όσους επιζητούν να αποδράσουν από τη φασαρία και τους έντονους ρυθμούς των πόλεων. Τα οροπέδια...

Γνωριμία με τα εκθαμβωτικά Πριγκιποννήσια

Γνωριμία με τα εκθαμβωτικά Πριγκιποννήσια

Νότια της Κωνσταντινούπολης, στη Θάλασσα του Μαρμαρά, τα Πριγκιποννήσια δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σκηνικό, με εκθαμβωτικές παραλίες, όμορφους δρόμους και αρχιτεκτονική χαρίζοντας στους επισκέπτες μια ευχάριστη αύρα που αναδύει αρώματα λουλουδιών!...

Vip Travel

Enjoy the BILL&COO Way of Life, στη Μύκονο!

Enjoy the BILL&COO Way of Life, στη Μύκονο!

Λιτή αισθητική, στοιχεία πολυτέλειας, προσήλωση στη λεπτομέρεια, συνθήκες...

Η Costa Navarino υποδέχεται το 2ο Aegean Messinia Pro-Am 2023

Η Costa Navarino υποδέχεται το 2ο Aegean Messinia Pro-Am 2023

Η Costa Navarino υποδέχεται για 2η χρονιά το...

Grecotel Costa Botanica, το νέο κόσμημα της Κέρκυρας

Grecotel Costa Botanica, το νέο κόσμημα της Κέρκυρας

Ενισχύει την παρουσία του στην Κέρκυρα ο Όμιλος...

Divani Apollon Palace & Thalasso: μια όαση στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

Divani Apollon Palace & Thalasso: μια όαση στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

Το καλοκαίρι έφτασε, οι ημέρες μεγάλωσαν και για...

Love is in the Air! Οι καλύτερες προτάσεις για ταξίδι!

Love is in the Air! Οι καλύτερες προτάσεις για ταξίδι!

To ταξίδι είναι ΕΡΩΤΑΣ και ο έρωτας χρειάζεται...

9 + 1 λόγοι για να επισκεφτείς τη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο!

9 + 1 λόγοι για να επισκεφτείς τη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο!

Θεσσαλονίκη, η Νύμφη του Θερμαϊκού έχει την τιμητική...

Η SCOOT μας ταξιδεύει στο καλοκαίρι!

Η SCOOT μας ταξιδεύει στο καλοκαίρι!

Οι γιορτές πλησιάζουν, ο χειμώνας «δείχνει όλο και...

Απόδραση στο Σίδνεϋ με τα φτερά της SCOOT!

Απόδραση στο Σίδνεϋ με τα φτερά της SCOOT!

Αφήνοντας πίσω το χειμερινό τοπίο της Ελλάδας, η...

World Cruising

Allure of the Seas: Πέρα από κάθε φαντασία

Allure of the Seas: Πέρα από κάθε φαντασία

Το ολοκαίνουργιο, ονειρικό Allure of the Seas της Roya...

Ανταποκριθείτε στο προκλητικό κάλεσμα της θάλασσας

Ανταποκριθείτε στο προκλητικό κάλεσμα της θάλασσας

Η Royal Caribbean International παρουσίασε πρόσφατα γι...

Κρουαζιέρα Αδριατική & Αιγαίο από Πειραιά

Κρουαζιέρα Αδριατική & Αιγαίο από Πειραιά

Πορτοκαλί έχουν το χρώμα των διακοπών σας φέτος το καλ...

Με το Oasis of the Seas μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής

Με το Oasis of the Seas μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής

To μεγαλύτερο και πλέον καινοτόμο κρουαζιερόπλοιο στον...

Κρουαζιέρες από Πειραιά με τη Holland America Line

Κρουαζιέρες από Πειραιά με τη Holland America Line

Για πρώτη φορά δεκάδες δρομολόγια με επιβίβαση και α...

Οργανωμένες κρουαζιέρες για το καλοκαίρι, από την Orange Cruises

Οργανωμένες κρουαζιέρες για το καλοκαίρι, από την Orange Cruises

Συνεχίζοντας για μια ακόμη χρονιά τις εξαιρετικά επιτυ...

Costa Diadema: η «Βασίλισσα της Μεσογείου»

Costa Diadema: η «Βασίλισσα της Μεσογείου»

H «Βασίλισσα της Μεσογείου» και «στέμμα» του στόλου τη...

Πολυτελείς κρουαζιέρες με το Costa Mediterranea

Πολυτελείς κρουαζιέρες με το Costa Mediterranea

Η Orange Cruises Hellas, αποκλειστικός αντιπρόσωπος τη...

Carnival Vista: η νέα πρόταση της Orange Cruises

Carnival Vista: η νέα πρόταση της Orange Cruises

Πέφτεις για ύπνο το βράδυ γεμάτος όμορφες εικόνες από ...

Το Ovasion of the Seas κατακτά τους ωκεανούς!

Το Ovasion of the Seas κατακτά τους ωκεανούς!

Ένα ολοκαίνουριο, μοντέρνο και από τα μεγαλύτερα κρουα...

Celestyal Cruises: “Best Value Cruise Line of 2016”

Celestyal Cruises: “Best Value Cruise Line of 2016”

Διατηρώντας τη φήμη της ότι παρέχει αυθεντικές εμπειρί...

Οργανωμένες κρουαζιέρες με Έλληνα σύνοδο

Οργανωμένες κρουαζιέρες με Έλληνα σύνοδο

Κρουαζιέρες σε Μεσόγειο, Νότιο Αμερική Κανάλι Πανα...

Πασχαλινή κρουαζιέρα με το Celestyal Majesty!

Πασχαλινή κρουαζιέρα με το Celestyal Majesty!

Ετοιμαστείτε για το ομορφότερο Πάσχα της ζωής σας, επι...

Μη χάσετε αυτή την προσφορά!

Μη χάσετε αυτή την προσφορά!

Μια υπέροχη κρουαζιέρα αναχωρεί από το Ηράκλειο της Κρ...

Windstar Cruises: exclusive κρουαζιέρες από Πειραιά

Windstar Cruises: exclusive κρουαζιέρες από Πειραιά

Με αναλογία επιβατών- προσωπικού 2:1, απόλυτα εξατομικ...

MSC Cruises Surprise: Dine & Drink δωρεάν!

MSC Cruises Surprise: Dine & Drink δωρεάν!

Η ΜSC Cruises είναι αναμφισβήτητα μια κορυφαία εταιρία...

Deluxe Happy New Year με το Costa Smeralda!

Deluxe Happy New Year με το Costa Smeralda!

Yποδεχόμαστε το νέο χρόνο ταξιδεύοντας με τη βασίλισσα...

Το allCruises.gr αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά κρουαζιέρας

Το allCruises.gr αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά κρουαζιέρας

Oι μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο επιλέγ...

Costa Venezia… Διαπλέοντας το Αιγαίο με ιταλικό «αέρα»!

Costa Venezia… Διαπλέοντας το Αιγαίο με ιταλικό «αέρα»!

Το πρόσφατο απόκτημα της Costa Cruises, το πολυτελές C...

Με την allCruises.gr σε συναρπαστικές κρουαζιέρες στη Μεσόγειο!

Με την allCruises.gr σε συναρπαστικές κρουαζιέρες στη Μεσόγειο!

Όποιος δεν έχει κάνει μια κρουαζιέρα στη ζωή του ίσως ...

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ της ANEK LINES σε Κυκλάδες & Δωδεκάνησα

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ της ANEK LINES σε Κυκλάδες & Δωδεκάνησα

Το δημοφιλές ΕΓ/ΟΓ “ΠΡΕΒΕΛΗΣ” της ΑΝΕΚ LINES, ξεκινάει...

Με το Costa Deliziosa οι διακοπές συνεχίζονται !!!!

Με το Costa Deliziosa οι διακοπές συνεχίζονται !!!!

Aν νομίζετε ότι το καλοκαίρι τελείωσε, τότε καιρός είν...

Η allCruises.gr στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου

Η allCruises.gr στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου

Το συναρπαστικό μέλλον της κρουαζιέρας παρουσίασε η Ιτ...

Τop κρουαζιέρες της MSC Cruises για αυτό το καλοκαίρι!

Τop κρουαζιέρες της MSC Cruises για αυτό το καλοκαίρι!

Η κρουαζιέρα αποτελεί έναν από τους απολαυστικότερους ...

Με το MSC MUSICA στην απόλυτη κρουαζιέρα του καλοκαιριού!

Με το MSC MUSICA στην απόλυτη κρουαζιέρα του καλοκαιριού!

Όταν προσεγγίζετε το λιμάνι του Πειραιά, το μαγευτικό ...

Βράβευση της allCruises.gr από την MSC Cruises

Βράβευση της allCruises.gr από την MSC Cruises

H allCruises.gr (allCruises.gr)βραβεύτηκε την περασμέ...

12ήμερη κρουαζιέρα Ανατολική και Δυτική Μεσόγειος

12ήμερη κρουαζιέρα Ανατολική και Δυτική Μεσόγειος

Το #MSCPoesia μας ταξιδεύει από τον Πειραιά σε Δυτική ...

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr